Powered By Blogger

Thursday, January 27, 2011

Sharing

Salam 1 malaysia

Kepada semua pembaca Blog..ingin saya mengatakan sesuatu bahawa semua orang inginkan sesuatu simpanan yang akan menghasilkan sesuatu pulangan yang baik dan orang kata memang mantapla.....terpulang kepada anda semua mcmana menilai sesuatu pelaburan/saving mengikut rentak pergerakan olahan kemajuan dunia skrg.Memang tidak di nafikan banyak pelaburan-pelaburan yang ada sekarang masing-masing mempromosikan pelaburan/saving tapi terpulang kepada tuan-tuan....Dulu Masa 80'an saya tidak kira yang 70'an sebab saya lahir dalam tahun 80'an...:) saya pergi sekolah dari tahun 1 sampai tahun 6 Parents saya bagi saya $0.20(dulu belajar matematik guna simbol $) jak...paling tinggi pun $0.30 ...Sekarang mcamana tuan-tuan?nilai RM0.20 Skrg??? FIKIR-FIKIRKAN....ternyata ajakan seorang kawan saya memperkenalkan kepada saya PB(Public Gold)memang BERBALOI..... Sekali lagi tuan2 memang BERBALOI...dia tidak menceritakan sepenuhnya pelaburan/simpanan ni tapi...saya tau jak beli emas...terus buat order...dan sekarang jadi DEALER satu Lagi yang menarik minat dan keyakinan  saya ....Kamurang dengar betul-betul arr....Kamu ada duit dalam poket RM50.....dan itulah kekayaan kamu pada masa tersebut...mcmana kalau..duit RM50 kamu tu terkoyak....Kamu try la p beli di kedai..terima ka tidak???? (tapi menurut pengalaman ada juga terkoyak di gam dengan gam plastik lepas tu diselitkan dengan duit kertas lain)heheh..Tapi dengan menyimpan EMAS? kena air?kena impit pakai trailer?kalau di jual masih sama berat?masih laku....bukan itu saja....Skrg ni Harga Emas semakin meningkat....takkan tuan-tuan membeli emas 3 ka 4 tahun lagi....masa tu...yang ada simpanan emas sekarang BOLEH TERSENYUM LEBAR....kalau 10 tahun akan datang???? 20 tahun akan datang???

Fikir-fikirkan....

No comments:

Post a Comment